Public relations ve vinařství - vzdělávání pro získání konkurenční výhody

NVC.jpg Národní vinařské centrum, o.p.s. připravuje moderní formu vzdělávání o vinařském Public realations. Jedná se o kombinovanou formu studia - e-learningový kurz, který bude doplněn praktickou částí. Kurz bude probíhat pod názvem „Public relations ve vinařství- vzdělávání pro získání konkurenční výhody" a je určen pracovníkům a podnikatelům ve vinařství a vinohradnictví.

Výhodou e-learningu je zejména jeho dostupnost a časová flexibilita studia. Zájemci si budou moci nastudovat jednotlivé kapitoly v domácím prostředí a v libovolném termínu. Probírána budou základní témata týkající se otázek public relations a čím se liší od maketingové komunikace, úlohy tiskového mluvčího, budování image, reputace a další otázky tohoto složitého oboru v podnikání. Nastudování učiva bude ověřováno testy z jednotlivých kapitol. Po dokončení studia se studenti budou moci přihlásit na praktickou část, na níž budou rozšířeny poznatky o tvorbu tiskové zprávy, komunikačního plánu, simulovaného interview pro píšícího novináře, rozhlasového reportéra či televizní štáb. Nebude chybět také tvorba eventů, krizová komunikace včetně diskuzí účastníků. Studium bude zakončeno závěrečnou zkouškou.

Zpřístupnění kurzu široké veřejnosti v září 2015 budou předcházet dva pilotní běhy (předběžně na přelomu roku 2014 a 2015), jejichž cílem bude ověření funkčnosti a nastavení e-learningu a získání zpětné vazby na vytvořený kurz. Zájemci o účast na pilotních bězích se mohou přihlásit u koordinátorky projektu Ing. Šárky Nádvorníkové. Aktuální informace o projektu bude možné po zprovoznění získávat i na stránkách kurzu www.pr-vinarstvi.cz.

Na tvorbu a pilotní odzkoušení kurzu získalo Národní vinařské centrum finanční podporu v rámci globálního grantu Jihomoravského kraje v Operačním programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost, číslo projektu CZ.1.07/3.2.04/05.0072. Partnerem projektu je Svaz vinařů České republiky.

E-mail: sarka.nadvornikova@vinarskecentrum_cz

Logolink_s_NVC_vycentrovany.jpg